Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Ο εκκεντρικός Γκρεγκ Μπέλαμυ

Για ακόμα μία φορά ο Γκρεγκ Μπέλαμυ έδειξε με δηλώσεις του πόσο εκκεντρικός χαρακτήρας είναι. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως αν δεν είναι στους 25...

Για ακόμα μία φορά ο Γκρεγκ Μπέλαμυ έδειξε με δηλώσεις του πόσο εκκεντρικός χαρακτήρας είναι. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως αν δεν είναι στους 25 παίκτες που θα επιλέξει ο Ρομπέρτο Μαντσίνι για την Premier league θα σκεφτεί ακόμα και το ενδεχόμενο να αποχωρήσει απ’ την ενεργό δράση σε ηλικία μόλις 31 ετών...

" Νιώθω έντονα ότι έχω να προσφέρω στον σύλλογο. Όμως αν δεν μπω στην 25άδα δεν ξέρω τι θα κάνω. Μπορεί να σταματήσω το ποδόσφαιρο ή να εξετάσω όποιες προτάσεις θα έχω".

Δήλωσε αρχικά ο 31χρονος Ουαλός επιθετικός και συνέχισε:  "Το παιχνίδι είναι σκληρό. Βλέπω ότι δεν θα είμαι μέρος του. Μπορώ να το δω από αρκετά μακριά. Μου είναι πολύ δύσκολο να συμβιβαστώ με την ιδέα, αφού απολαμβάνω να παίζω για την Μάντσεστερ Σίτι. Πιστεύω πως το έδειξα με την αφοσίωσή μου στην ομάδα την περασμένη σεζόν".

Τέλος, μίλησε και για το ενδιαφέρον που έδειξε γι’ αυτόν γερμανική ομάδα: "Έχω πολλές επιλογές. Απέρριψα την Βόλφσμπουργκ. Δεν με εντυπωσιάζει η Γερμανία. Δεν είναι το μέρος που με φαντάζομαι να παίζω ποδόσφαιρο.

Πρέπει να δω τι θα κάνω και είμαι εδώ για να παίξω. Με αυτόν τον κανονισμό με τους 25 παίκτες, δεν έχει σημασία το πόσο καλά προπονούμαι ή πόσο καλή είναι η συμπεριφορά μου, μπορεί να μην είμαι στη λίστα. Δεν επιλέγω εγώ τους 25, πρέπει να περιμένω για την απόφαση".



Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερτάς

Δεν υπάρχουν σχόλια