Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Στον Πανιώνιο ο Στέλιος Ιωάννου

Σε μία πολύ σημαντική μεταγραφή προχώρησε ο Πανιώνιος, αφού η ομάδα της Νέας Σμύρνης απέκτησε τον ταλαντούχο Στέλιο Ιωάννου για τα επόμενα 3...

Σε μία πολύ σημαντική μεταγραφή προχώρησε ο Πανιώνιος, αφού η ομάδα της Νέας Σμύρνης απέκτησε τον ταλαντούχο Στέλιο Ιωάννου για τα επόμενα 3 χρόνια.

Ο πρώην παίκτης του Ηλυσιακού δεν έκρυψε την χαρά του γι’ αυτό το σημαντικό βήμα στην καριέρα του σε συνέντευξη στο basketnet.gr. : "Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτή την εξέλιξη. Ήταν όνειρο για μένα να αγωνιστώ στον Πανιώνιο και θεωρώ ότι οι συνθήκες που δημιουργούνται με την παρουσία του κ. Λιανού και πάλι  είναι ιδανικές για κάθε παίκτη.

Η επιλογή μου έχει να κάνει καθαρά με την παρουσία του κ. Λιανού, που αποτελεί εγγύηση. Μεγάλο ρόλο στην επιλογή μου έπαιξε και ο κόσμος του Πανιωνίου που είναι μπασκετικός και έχει δει τεράστιους αθλητές να αγωνίζονται με τα κυανέρυθρα, οπότε ξέρει να κρίνει.

Είναι πρόκληση για μένα να πετύχω σε μία ομάδα που έχει αφήσει το στίγμα του και ο πατέρας μου και ελπίζω να τα καταφέρω. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για τη δημιουργία του νέου γηπέδου του Πανιωνίου και πιστεύω ότι ειδικά αν λέγεται "Μπόμπαν Γιάνκοβιτς", θα αποτελεί τεράστια τιμή για κάθε παίκτη να μπει σε αυτό ως παίκτης του Πανιωνίου.

Επιτυχία για μένα θα είναι να έχω προοδεύσει ως παίκτης και να είμαι έτοιμος για το βήμα παραπάνω".

Τα οφέλη του Πανιωνίου απ’ την κερδισμένη μάχη με το Μαρούσι για την απόκτηση του 23χρονου είναι πολλαπλά , αφού όπως έδειξε με τις περυσινές του εμφανίσεις το μέλλον του ανήκει.

Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερτάς

Δεν υπάρχουν σχόλια