Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Mπουκουβάλας στο scorernews: Ομάδα με υψηλούς στόχους ο ΑΟΤ

Για το νέο ποδοσφαιρικό του σταθμό μίλησε ο Μιχάλης   Μπουκουβάλας με συνέντευξη που παραχώρησε στο scorernews . blogspot . com .  Το νέο απ...

Για το νέο ποδοσφαιρικό του σταθμό μίλησε ο Μιχάλης  Μπουκουβάλας με συνέντευξη που παραχώρησε στο scorernews.blogspot.comΤο νέο απόκτημα των Τρικάλων, αναφέρθηκε στους λόγους που αποφάσισε να αποδεχθεί την πρόταση των «κυανέρυθρων», δήλωσε πως τα τρία χρόνια που πέρασε στην Λάρισα, ήταν πολύ καλά, ενώ αποκάλυψε και τις προσωπικές του φιλοδοξίες.


Αναλυτικά η συνέντευξη του 22χρονου ακραίου αμυντικού  στο scorernews.blogspot.com:

-Ευχαριστημένος που θα συνεχίσεις την ποδοσφαιρική σου καριέρα στην ομάδα των Τρικάλων;

«Σίγουρα, ήταν δική μου επιλογή να συνεχίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα στον ΑΟΤ, και είμαι ευχαριστημένος γιατί ήρθα σε μία ομάδα με μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες».

-Πως προέκυψε η πρόταση;

«Αρχικά έμεινα αργά ελεύθερος και εν συνεχεία με ωραίο τρόπο με  προσέγγισαν οι άνθρωποι του ΑΟΤ. Μετά αυτό που απέμεινε ήταν οι λεπτομέρειες της μεταγραφής μου».

-Θεωρείς ότι είναι «πισωγύρισμα», το γεγονός ότι η πρώην σου ομάδα (ΑΕΛ), ανήκει στην Σούπερ Λιγκ, ενώ τα Τρίκαλα αγωνίζονται στην Β’ Εθνική;

«Όχι δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι είναι «πισωγύρισμα». Τα Τρίκαλα είναι μία μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους. Και είναι τιμή μου που θα αγωνίζομαι σε αυτό τον σύλλογο».

-Ποια η γνώμη σου για το ρόστερ της νέας σου ομάδας, συμπεριλαμβανομένου και τις προσθήκες που έχει κάνει;

«Νομίζω ότι η ομάδα αποτελείται  από πολλοί καλούς ποδοσφαιριστές, αυτό όμως θα φανεί στο γήπεδο, καλύτερα να μην μένουμε στα λόγια. Η Β’ εθνική είναι μια σκληρή κατηγορία πρέπει να υπάρχει ομοιογένεια στην ομάδα, προκειμένου να πετύχει τους στόχους της».

-Προσωπικοί σου στόχοι;

«Να βοηθήσω όσο μπορώ τον ΑΟΤ, έτσι ώστε να τερματίσει στο πρωτάθλημα όσο πιο ψηλά γίνεται. Αν το καταφέρω αυτό τότε σίγουρα θα αναδειχτώ και εγώ».

-Από την ομάδα της ΑΕΛ, έφυγες με κάποια πικρία;

«Αυτά τα τρία χρόνια που ήμουν στην ομάδα της Λάρισας, ήταν πάρα πολύ καλά. Κρατάω μόνο θετικά πράγματα, γιατί αυτά θα με βοηθήσουν να συνεχίσω η μάλλον θα μου δίνουν την δύναμη να συνεχίζω. Σίγουρα υπήρξαν και κακές στιγμές αλλά αυτές μένουν πίσω, κρατάω μόνο τα καλά».

- Ποια είναι η πρώτη σου εντύπωση για τον προπονητή του συλλόγου, Σάββα Παντελίδη;

«Με μία πρώτη κουβέντα που έκανα με τον κ.Παντελίδη φάνηκε ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος. Να σημειώσω ότι είχα ακούσει πολύ καλά λόγια, πριν τον γνωρίσω».


- Ένα μήνυμα προς τον κόσμο…

«Αυτό που θέλω να τους πω είναι, ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για το καλό της ομάδας, Πέραν αυτού όμως, τους θέλουμε κοντά μας σε κάθε αγώνα, γιατί η στήριξη τους θα μας βοηθήσει πολύ ψυχολογικά».



Συνέντευξη στην Αγγελική Κουρεμένου


Δεν υπάρχουν σχόλια