Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Τζιμπούρ: Ειμαι θετικός να μείνω

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ μίλησε στα μέσα της πατρίδας του σχετικά με το ενδεχόμενο της ανανέωσης του συμβολαίου του με την ΑΕΚ, αλλά και για το ντέρ...

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ μίλησε στα μέσα της πατρίδας του σχετικά με το ενδεχόμενο της ανανέωσης του συμβολαίου του με την ΑΕΚ, αλλά και για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ενώ αποκάλυψε ότι όνειρο του είναι το… Τσάμπιονς Λίγκ.


Αναλυτικα...

Για την ανανέωση του συμβολαίου του είπε
 «Δεν θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Είναι κάτι που πρέπει να μείνει μυστικό μεταξύ εμένα και της ομάδας και δεν έχω σκοπό να το μοιράσω στον Τύπο. Πρέπει να σταματήσει η παραφιλολογία γύρω από το συμβόλαιό μου». είπε αρχικά και συμπλήρωσε
 «Ο κόσμος πιστεύει πως η επέκταση ενός συμβολαίου είναι υπόθεση λεπτού. Δεν είναι όμως έτσι. Χρειάζεται χρόνος και συζητήσεις. Εγώ είμαι καλά στην ΑΕΚ και είμαι θετικός να συνεχίσω για τα επόμενα χρόνια. Μιλάω συχνά με τον πρόεδρο, τα πράγματα προοδεύουν και είμαι θετικός στο να μείνω. Δεν υπάρχει βιασύνη».

Για το πως νιώθει στη ΑΕΚ...

«Ο Τζιμπούρ νιώθει καλά στην ΑΕΚ. Ξεκίνησα την έκτη μου σεζόν στην Ελλάδα και τώρα έχω το όνειρο να παίξω στο Tσάμπιονς Λιγκ. Είναι μια διοργάνωση που υπάρχει στην καρδιά μου»!


Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακο...

 «Ήθελα πολύ να παίξω. Το πιο σημαντικό είναι πως κέρδισε η ομάδα. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για την προσπάθειά τους. Αυτή η νίκη προσφέρει έξτρα αυτοπεποίθηση στην ομάδα, αλλά να ξέρετε πως κάθε νίκη είναι καλή. Απλά τώρα είναι πιο... σπέσιαλ γιατί αντίπαλος ήταν ο Ολυμπιακός».

«Κερδίσαμε και τις δύο ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο (σ.σ. εννοεί και τον Παναθηναϊκό) και αυτό δείχνει ότι η ομάδα μας ξέρει να κάνει τη διαφορά. Όμως, δεν πρέπει να μείνουμε εδώ. Πρέπει να ξεχάσουμε τη νίκη επί του Ολυμπιακού και να μην εφησυχάσουμε».

«Όσο ο πρωταθλητής δεν είναι γνωστός, πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Θέλουμε καλά αποτελέσματα για να μειώσουμε τη διαφορά από την κορυφή».

Επιμέλεια: Μαργαρίτα Αντωνάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια