Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Γεωργιάδης στο scorernews.gr: «Ο ΠΑΟΚ πάντα έχει υψηλούς στόχους»

Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός του Δικεφάλου του Βορρά μίλησε αποκλειστικά στο www.scorernews.gr για τη νέα σεζόν, τον ΠΑΟΚ, την εθνική ομάδα...

Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός του Δικεφάλου του Βορρά μίλησε αποκλειστικά στο www.scorernews.gr για τη νέα σεζόν, τον ΠΑΟΚ, την εθνική ομάδα αλλά και την οικονομική κρίση.

-Μια νέα σεζόν μόλις ξεκίνησε. Νέος προπονητής , νέα δεδομένα και πιθανόν άλλοι στόχοι για την ομάδα. Ποιούς στόχους έχει ο φετινός ΠΑΟΚ και ποιοι οι προσωπικοί σου στόχοι ;

«Ο ΠΑΟΚ πάντα έχει υψηλούς στόχους, ασχέτως ποιος προπονητής βρίσκεται στην ομάδα. Ο κύριος Στέφενς είναι ένα μεγάλο όνομα, μια σπουδαία προσωπικότητα και σίγουρα αυτό δίνει κίνητρο στη διοίκηση, στον κόσμο και σε όλους μας. Προσωπικός μου στόχος καταρχήν να είμαι υγιής γιατί πέρυσι πέρασα ένα δύσκολο τραυματισμό, ήμουν 4 μήνες εκτός γηπέδου και μου στοίχησε πάρα πολύ αλλά φέτος ελπίζω να είμαι καλά και αν είμαι καλά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.»

-Ο ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια έδειξε να έχει τη θέληση για το ένα βήμα παραπάνω και να κατακτήσει ένα τίτλο, ωστόσο κάπου κάτι στράβωνε. Είχατε αλλαγές προπονητικών επιτελείων , κάποιες αντιπαραθέσεις με τους οργανωμένους οπαδούς . Κατά πόσο πιστεύεις ότι όλα αυτά επηρέασαν την ψυχολογία σας και κατ΄ επέκταση την αγωνιστική σας απόδοση;

«Στον ΠΑΟΚ υπάρχει πάντα πίεση λόγω των υψηλών στόχων της ομάδας και όταν δεν τους καταφέρνεις είναι φυσικό επακόλουθο ο κόσμος να αντιδρά . Ιδιαίτερη πίεση ήρθε στα play off όπου η ομάδα ξεκίνησε με ένα βαθμολογικό πλεονέκτημα και μέσα σε 2 αγωνιστικές καταφέραμε να το χάσουμε. Αλλά τέλος καλό όλα καλά. Φυσικά δεν πήραμε κάποιο τίτλο αλλά πιστεύω ότι φέτος τα πράγματα είναι καλύτερα και θα το καταφέρουμε.»

-Πλέον ο ΠΑΟΚ δίνει έμφαση στα τμήματα υποδομής του, από τα οποία προέρχεσαι και εσύ. Ξεχώρισε μου ένα νεαρό παίχτη που πιστεύεις πολύ σ’ αυτόν;

«Δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα αλλά μπορώ να πω ότι γίνεται πάρα πολύ καλή δουλειά στις ακαδημίες και κάθε χρόνο υπάρχουν αρκετοί παίχτες του ΠΑΟΚ στις εθνικές ομάδες παίδων, νέων και ελπίδων . Η αλήθεια είναι ότι μια ομάδα δεν μπορεί να πάει μπροστά χωρίς τις υποδομές γιατί με το να αγοράζει μόνο παίχτες πιστεύω κάποια στιγμή στο μέλλον θα βγει σε κακό.»

-Έχεις φορέσει την φανέλα της εθνικής ομάδας. Πως ένιωσες τη πρώτη φορά που ήσουν στις επιλογές του Φερνάντος Σάντος;

«Όταν είχα κληθεί πρώτη φορά ήμουν στην ομάδα του Πανσερραικού και επειδή πριν τον κύριο Σάντος δεν συνηθιζόταν αυτό ,δεν το περίμενα ,στην αρχή δεν το πίστευα αλλά χάρηκα πάρα πολύ και ελπίζω να ξαναφορέσω την φανέλα της εθνικής.»

-Ασχολείσαι με τα social media; Έρχεσαι σε επαφή με τους οπαδούς της ομάδας σου; Πόσο ευχάριστο είναι για έναν ποδοσφαιριστή να έρχεται σε άμεση επαφή με το μεγάλο λαό του ΠΑΟΚ που τον στηρίζει ,τον επιδοκιμάζει στις καλές του στιγμές, αλλά και ασκεί δριμεία κριτική στις δύσκολες στιγμές του;

«Η αλήθεια είναι ότι θέλοντας ή μη με τους οπαδούς έχεις πάντα διαλόγους είτε καλούς είτε κακούς .Μετά από κάθε παιχνίδι συνήθως περιμένουν έξω είτε για να σε αποδοκιμάσουν είτε για να σε χειροκροτήσουν. Εγώ δεν το συνηθίζω τόσο πολύ, είμαι πιο κλειστός χαρακτήρας και προσπαθώ να περνάω απαρατήρητος.»

-Ποιο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα σου αρέσει πολύ να παρακολουθείς και ποιος είναι ο παίχτης που «χαίρεσαι» να βλέπεις;

«Μου αρέσει εννοείται πάρα πολύ το ισπανικό πρωτάθλημα και αγαπημένος παίκτης ο Λιονέλ Μέσι που αναμφισβήτητα είναι ο καλύτερος.»

-Στην Ελλάδα έχουν έρθει μεγάλες αλλαγές λόγω της οικονομικής κρίσης . Πως τις βιώνεις σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο;

«Η κρίση μας επηρεάζει όλους ,μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, άλλους περισσότερο άλλους λιγότερο. Σε επαγγελματικό επίπεδο το ποδόσφαιρο έχει κλονιστεί καθώς πολλές ομάδες αδυνατούν να πληρώσουν τα συμβόλαια , αλλά εμείς δόξα το θεό έχουμε ένα πολύ καλό πρόεδρο ,το σωματείο είναι απόλυτα υγιές και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα στις πληρωμές μας. Προσωπικά προσπαθώ να μην είμαι σπάταλος και να μη προκαλώ.»

Επιμέλεια: Κατερίνα Λάτση

Δεν υπάρχουν σχόλια