Μετά την Ελλάδα και την Ευρώπη πλέον λατρεία για τον Παναθηναϊκό υπάρχει και στην Κίνα καθώς η σελίδα του Τριφυλλιού στο Sina Weibo το ...
Μετά την Ελλάδα και την Ευρώπη πλέον λατρεία για τον
Παναθηναϊκό υπάρχει και στην Κίνα καθώς η σελίδα του Τριφυλλιού στο Sina Weibo το αντίστοιχο Κινέζικο Facebook κάνει θραύση.
Για την ακρίβεια, σε διάστημα τριών μηνών η σελίδα των «πράσινων»
έχει ξεπεράσει τους 100.000 fans, γεγονός που
δείχνει πως το «άνοιγμα» του Παναθηναϊκού έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς.
Μάλιστα η ΚΑΕ εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση στην οποία
αναφέρει:
«Η διείσδυση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην αγορά της Κίνας
συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς! Μετά την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με μεγάλη εταιρεία μάρκετινγκ και
επικοινωνίας που εδρεύει στη Σαγκάη, την απόκτηση του Πινγκ Σανγκ, του πρώτου
Κινέζου παίκτη που αγωνίζεται στην Ευρώπη, αλλά και το ταξίδι της ομάδας στη
Φοσάν και το Πεκίνο, έρχεται και η αναγνώριση από το κοινό της ασιατικής χώρας.
Μέσα σε διάστημα τριών μηνών η επίσημη σελίδα του
Παναθηναϊκού στο Sina Weibo (http://e.weibo.com/Panathinaikosbc), δίκτυο αντίστοιχο του Facebook, ξεπέρασε ήδη τους 100.000 fans! Πρόκειται για μία
ακόμη απόδειξη πως η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα επεκτείνεται και στην Κίνα,
ανοίγοντας νέους δρόμους στο μάρκετινγκ και την εμπορική ανάπτυξη».
Επιμέλεια:
Μίρκα Μπούρα
Δεν υπάρχουν σχόλια