Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Τζόρτζεβιτς: «Ευτυχία, τιμή και προνόμιο για μένα ο Παναθηναϊκός»

Ο Αλεξάντερ (Σάσα) Τζόρτζεβιτς είναι και επίσημα πλέον ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως η συν...


Ο Αλεξάντερ (Σάσα) Τζόρτζεβιτς είναι και επίσημα πλέον ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως η συνεργασία αυτή είναι για εκείνον ευτυχία, τιμή και προνόμιο.

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τη νέα του ομάδα ο Σέρβος κόουτς, ο οποίος μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας τόνισε την χαρά του για την συμφωνία με τον Παναθηναϊκό, εξήγησε πως το πλάνο της ΚΑΕ τον βρίσκει απόλυτα σύμφωνο ενώ αποκάλυψε ποιοι θα είναι μαζί του στο προπονητικό τιμ.

Συγκεκριμένα, ο Σάσα Τζόρτζεβιτς ανέφερε: «Θέλω να ευχαριστήσω όσους με εμπιστεύτηκαν ώστε να πάρω αυτή την ευκαιρία καθώς αποτελεί τιμή και προνόμιο να εργάζεσαι στον Παναθηναϊκό. Πλέον βρίσκομαι στον πάγκο ενός κλαμπ που ανήκει στην ελίτ κι αισθάνομαι τιμή αλλά κι ενθουσιασμό ώστε να ξεκινήσω αυτό το ταξίδι. Είχα συνάντηση με τους ανθρώπους της διοίκησης, δειπνήσαμε παρέα και συζητήσαμε. Μου εξήγησαν το πλάνο και τις ιδέες τους να δημιουργήσουμε μια βάση από την Ακαδημία που όπως ξέρω παρουσιάστηκε σήμερα (30/6). Οι ιδέες αυτές ταιριάζουν με τις δικές μου. Νέοι παίκτες που πλέον θα έχουν τη μεγάλη ευκαιρία να μάθουν κι όλοι εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί τους.

Κάθε μεγάλο κλαμπ πρέπει να τοποθετεί τις βάσεις ώστε να έχει διαρκώς πολλούς παίκτες από τις Ακαδημίες του στην πρώτη ομάδα. Αυτό το πλάνο το αποδέχθηκα και τι εκτιμώ ιδιαιτέρως καθώς έτσι δουλεύει και η μπασκετική σχολή της χώρας μου. Θέλουμε να δημιουργήσουμε τα νέα παιδιά κατά τέτοιο τρόπο ώστε να προοδεύσουν ως αθλητές και ως άνθρωποι. Είναι η μεγάλη μας ευκαιρία να διδάξουμε μπάσκετ με το σωστό τρόπο και με τη γνώση την εμπειρία και το σύστημά μου θα τα καταφέρουμε. Αισθάνομαι υπέροχα που αποτελώ μέρος αυτού του πλάνου. Από την άλλη πλευρά, διαθέτουμε μια δυνατή βάση Ελλήνων παικτών, που είναι έμπειροι και γνωρίζουν από Ευρωλίγκα, ελληνικό πρωτάθλημα και Εθνική ομάδα. Όλοι οι παίκτες αυτοί είναι πολύ καλοί και απλώς θα πρέπει να προσθέσουμε εμείς μερικά κομμάτια.
Οι συνεργάτες μου θα είναι οι Μίλαν Μίνιτς και Γκόραν Μπιέντοφ ενώ στο τιμ θα βρίσκεται και ο Σάνι Μπετσίροβιτς και ήταν σημαντικό να φέρω ανθρώπους που σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο με εμένα ώστε να κάνουμε τα λιγότερα λάθη. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ και είναι μεγάλη τιμή για εμένα».

Eπιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια