Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Τζένκινς: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα είμαι στον Άρη»

Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του με τον Άρη ο Μάικλ Τζένκινς μίλησε για την απόφασή του να υπογράψει για δύο χρόνια στην ...


Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του με τον Άρη ο Μάικλ Τζένκινς μίλησε για την απόφασή του να υπογράψει για δύο χρόνια στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, τους στόχους του αλλά και τους φιλάθλους των “κιτρίνων”.

Το βράδυ της Παρασκευής(29/7) η διοίκηση του Άρη ανακοίνωσε την συμφωνία της για δύο χρόνια με τον Μάικλ Τζένκινς και μια μέρα μετά ο Αμερικανός γκαρντ μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας έκανε τις πρώτες του δηλώσεις. Εξήγησε γιατί αν και είχε αρκετές προτάσεις είπε το “ναι” στην ομάδα του Δημήτρη Πρίφτη, αναφέρθηκε στις πληροφορίες που πήρε για τον “Αυτοκράτορα” και τους στόχους που έχει με τον Άρη ενώ μίλησε και για τους φιλάθλους της ομάδας.

Αρχικά λοιπόν, αναφερόμενος στην απόφασή του να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον Άρη τόνισε: «Πρώτα από όλα είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι πλέον παίκτης του Άρη. Δεν ήταν δύσκολη απόφαση, παρότι είχα κι άλλες προτάσεις. Μίλησα με τον κόουτς Πρίφτη και διαπίστωσα πως υπάρχει οργάνωση. Γενικά μου άρεσαν όλα όσα είχαν να κάνουν με την ομάδα... Παρακολούθησα την περσινή επιτυχημένη πορεία του Άρη. Είδα στην τηλεόραση τα παιχνίδια του στο Eurocup εναντίον των τουρκικών ομάδων και μου άρεσαν τα πάντα. Μου άρεσε πολύ η ατμόσφαιρα στα εντός έδρας ματς και το ότι οι φίλαθλοι έχουν ενεργή συμβολή και αγαπούν πραγματικά το μπάσκετ. Επίσης, ξέρω πως η Θεσσαλονίκη είναι πανέμορφη πόλη. Όλα αυτά επηρέασαν την απόφασή μου, όπως και το γεγονός ότι θα παίζουμε στο Basketball Champions League. Ήθελα να υπάρχει η πρόκληση για να κάνουμε κάτι σπουδαίο».

Στη συνέχεια, αποκάλυψε πως πριν πει το “ναι” πήρε τις απαραίτητες πληροφορίες, λέγοντας:
«Ήμουν συμπαίκτης με τον Νίκο Μπάρλο στην Μπρέσια και μου είπε πως οι φίλαθλοι είναι σπουδαίοι. Επίσης, μίλησα με μερικούς φίλους μου... Ο Ρίκι Χίκμαν μου είπε πως λατρεύει να παίζει σε αυτή την έδρα, ενώ και ο Τζέι Κόβαν Μπράουν, που πέρυσι έπαιξε στην ΑΕΚ μου τόνισε πως οι οπαδοί είναι απίστευτοι! Μίλησα με αρκετούς ανθρώπους και όλοι είπαν πολύ καλά πράγματα για τον Άρη και την ιστορία του. Επίσης, έχω δει βίντεο στο youtube από πολλά και διαφορετικά παιχνίδια και πραγματικά ανυπομονώ να ζήσω από κοντά αυτή την ατμόσφαιρα. Θα είναι συναρπαστική εμπειρία... Λατρεύω να παίζω σε γεμάτα γήπεδα και λατρεύω την ενέργεια που σου δίνει αυτός ο κόσμος».

Όσον αφορά τους στόχους που έχει με τον Άρη, ανέφερε:
«Ο προσωπικός μου στόχος είναι να κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίζει. Θέλω να αποδείξω με την φανέλα του Άρη ότι είμαι πολύ καλός παίκτης, που δίνει την καρδιά του για τον σύλλογο, τον προπονητή του και όσους με θέλουν να βρίσκομαι εκεί».

Κατόπιν, αναφέρθηκε και στους φιλάθλους του Άρη, για τους οποίους είπε:
«Εκτιμώ όλα τα συγχαρητήρια μηνύματα, καθώς και εκείνα υποστήριξης που έχω λάβει στα social media. Είναι μόνο η αρχή. Είμαι αποφασισμένος να έρθω, να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω τον Άρη να πετύχει τους στόχους του».

Τέλος, σχετικά με το γεγονός ότι το συμβόλαιό του με τον Άρη είναι για δύο χρόνια, ο Μάικλ Τζένκινς τόνισε: «Το ότι είναι διετές δίνει προοπτική και σε εμένα και στον Άρη. Δείχνει πως και οι δύο πλευρές θέλαμε πολύ αυτή την συνεργασία. Δείχνει πόσο με ήθελε ο Άρης και πόσο εγώ εκείνον».


Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια