Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

"Aν δεν πάρουμε το πρωτάθλημα, θα αποτύχουμε"

  Για τους στόχους του Ολυμπιακού αλλά και για το γκολ της νίκης (2-1)που πέτυχε στη  χθεσινή αναμέτρηση επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ, αν και όπ...

 Για τους στόχους του Ολυμπιακού αλλά και για το γκολ της νίκης (2-1)που πέτυχε στη  χθεσινή αναμέτρηση επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ, αν και όπως τόνισε ακόμη δεν έχει προσαρμοστεί στο παιχνίδι της ομάδας., μίλησε στους συμπατριώτες του ο Ντένις Ρόμενταλ.


Αρχικά ο Δανός άσος, είπε:

«Ήταν εκπληκτικό που έκανα το ντεμπούτο μου και μάλιστα σκόραρα και ένα τέρμα. Φυσικά θα πρέπει να προσαρμοστώ και να γνωρίσω καλύτερα τους συμπαίκτες μου και αυτοί με τη σειρά τους θα πρέπει να μάθουν το παιχνίδι μου. Έχω μεγάλο πλουραλισμό στο παιχνίδι μου και θα πρέπει να μάθουν πως μπορούν να με εκμεταλλευτούν», είπε αρχικά ο Ρόμενταλ, που ρωτήθηκε για τους οπαδούς του Ολυμπιακού:

«Ο φίλαθλοι βρίσκονταν έξω από το γήπεδο και παρότι γνώριζαν ότι δε θα μπορέσουν να μπουν λόγω της τιμωρίας, τραγουδούσαν και πανηγύριζαν από έξω! Ήταν απίστευτο και δείχνει το πόσο αγαπούν την ομάδα τους, ενώ είναι και ένας από τους λόγους που επέλεξα να παίξω στον Ολυμπιακό.

Όλοι ξέρουν ποιος είμαι και όταν με βρίσκουν στο δρόμο είτε με αγκαλιάζουν είτε ακόμη με φιλάνε! Ακόμη και αν πάω για φαγητό σε ένα εστιατόριο, με πλησιάζουν για να μιλήσουμε ποδόσφαιρο και τον Ολυμπιακό. Αυτό σε καμία περίπτωση δε θα συνέβαινε στην Ολλανδία ή τη Δανία, όμως είναι μέρος της εμπειρίας που ζω εδώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό».

Όσον αφορά τους στόχους του Ολυμπιακού υποστήριξε χαρακτηριστικά: 

«Δεν υπάρχει συζήτηση. Πρέπει να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, ειδάλλως θα έχουμε αποτύχει. Η ίδια πίεση υπήρχε και στον Άγιαξ, οπότε δε θα έχω πρόβλημα με αυτό.

Τώρα βρίσκομαι σε ένα άλλο πρωτάθλημα, μία άλλη κουλτούρα και σε διαφορετική χώρα, όμως, η πίεση παραμένει και θα κυνηγήσουμε το πρωτάθλημα».

Επιμέλεια: Αγγελική Κουρεμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια