Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

"Nα γίνω ο ηγέτης της άμυνας"

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού παραχώρησε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνκ. Ο υψηλόσωμος αμυντικς πέρασε το πρωί με επιτυχία και ...

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού παραχώρησε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνκ. Ο υψηλόσωμος αμυντικς πέρασε το πρωί με επιτυχία και τα τελευταία ιατρικά τεστ και στις 16.00, όπως ήταν προγραμματισμένο, παρουσιάστηκε επίσημα από τους ανθρώπους του συλλόγου στους εκπροσώπους του Τύπου (παρουσία των Βεκρή, Γόντικα, αλλά και της μητέρας του).

Ο Γάλλος άσος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα κίνητρα που έχει για να παίξει μπάλα στο «τριφύλλι» ενώ παράλληλα έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους του συλλόγου και σχολίασε ότι θα ήθελε να παίξει για πέντε ή ακόμα και για δέκα χρόνια με τη φανέλα του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά:

Για τις προσωπικές φιλοδοξίες του: «Οι προσωπικές φιλοδοξίες μου είναι να είμαι καλός. Λόγω της εμπειρίας μου, γιατί έχω αγωνιστεί σε μεγάλους συλλόγους, γνωρίζω ότι συλλογικά αυτό που ενδιαφέρει είναι να κερδίσουμε τίτλους. Να κερδίσω το πρωτάθλημα και μετά ό,τι καλύτερο πετύχουμε».


Αν μπορεί να γίνει ηγέτης της άμυνας: «Έχω έρθει για να είμαι καλός και να δώσω τον καλύτερο αυτό μου. Όταν θα έρθει η ώρα να ηγηθώ στην άμυνα, θα έρθει φυσικά, με φυσικό τρόπο. Εγώ θα δίνω το καλύτερο σε κάθε παιχνίδι και θα μπορέσω να ηγηθώ σε αυτό που θέλει ο Παναθηναϊκός».


Για το κίνητρο να αγωνιστεί στον ΠΑΟ: «Γνωρίζω πολύ καλά ότι σε όλους τους ποδοσφαιριστές δεν ισχύει η ιστορία. Η απόδειξη προς του φιλάθλους και αυτούς που με εμπιστεύτηκαν στην ομάδα είναι καθημερινή για να αποδείξω ότι σωστά με εμπιστεύτηκαν. Από τη στιγμή που ήρθα σε μία νέα ομάδα έχω κίνητρο να αγωνιστώ και να αποδείξω αυτά που θέλει ο κόσμος. Όταν μία ομάδα κάνει κινήσεις που δείχνει ότι σε εμπιστεύεται, με κάνει να αποδεχτώ την πρόταση-πρόκληση για να μεγαλουργήσω μαζί με τον Παναθηναϊκό».


Για το γεγονός ότι ήρθες στην Ελλάδα με τη μητέρα του: «Ολοι έχουν μία μητέρα και όλοι με τη μητέρα μας ή τον πατέρα μας έχουμε πολύ ισχυρό δεσμό. Με τη μητέρα μου έχουμε ισχυρό δεσμό, ιδιαίτερο. Με ακολουθεί από την αρχή της καριέρας του, όταν πριν από 15 χρόνια υπέγραψα το πρώτο ημιεπαγγελματικό συμβόλαιο ήταν παρούσα. Θέλω να την συμβουλεύομαι πάντα και να είναι παρούσα σε κάθε φάση της ζωής μου».

Για το αν μπορεί να κληθεί στην εθνική ομάδα μέσω του ΠΑΟ: «Είμαι 30 ετών και έχω κλείσει συμβόλαιο τριετίας στον Παναθηναϊκό, αλλά μακάρι να μπορέσω να παίξω και πέντε και δέκα χρόνια ακόμα με τον Παναθηναϊκό! Μακάρι να είναι όσο καλύτερη γίνεται. Έχω το προαίσθημα ότι θα είναι καλή. Σκοπός μου είναι να είμαι καλός και χρήσιμος με τον Παναθηναϊκό. Αν κληθώ στη Γαλλία μέσω του Παναθηναϊκού, θα είναι ένα μπόνους για εμένα. Προτεραιότητα όμως είναι ο Παναθηναϊκός».


Το μήνυμά του: «Για να αναγνωρίζεται ένας σύλλογος ως μεγάλος πρέπει να έχει ένα μεγάλο κοινό να τον υποστηρίζει. Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους να πετύχω φιλοδοξίες μου που συνδυάζονται με του Παναθηναϊκού και να πάρω τίτλους».


Η εικόνα που έχει από την ομάδα: «Η εικόνα μου για την ομάδα είναι ότι διαθέτει ομοιογένεια και αποτελείται από Έλληνες διεθνείς παίκτες και από ξένους διεθνείς παίκτες. Δημιουργήθηκε ένα μείγμα επιτυχίας. Αυτό που θέλω να προσφέρω αγωνιστικά είναι η εμπειρία, ο ενθουσιασμός και σίγουρα η θέλησή μου να ικανοποιήσει ο Παναθηναϊκός τις αγωνιστικές φιλοδοξίες και να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ της Ευρώπης, πρωταγωνιστώντας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις».


Για τους νέους του συμπαίκτες: «Είχα μιλήσει με Γκοβού και Σισέ. Δεν τους είδα το πρωί, επειδή είναι επαγγελματίες κοιμήθηκαν νωρίς. Θα τους δω στον Καναδά. Θα πάω την Κυριακή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα τους βρω εκεί. Θα βρω και τον Καντέ. Θέλω να γνωρίσω όλους τους συμπαίκτες μου και να δω και τους Έλληνες γιατί θέλω να μάθω ελληνικά. Είναι πολύ δύσκολη γλώσσα. Με καλή παρέα με τους Έλληνες παίκτες θα μάθω την ελληνική γλώσσα».


Για τον αριθμό στη φανέλα του: «Δεν έχει σημασία τι σου αρέσει, αλλά να είναι κι ελεύθερο. Επέλεξα το 4 που είναι ελεύθερο. Πιστεύω θα μου φέρει τύχη και θα φέρει και στον Παναθηναϊκό».


Επιμέλεια: Αγγελική Κουρεμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια