Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

«Πιο δύσκολος ο ΠΑΟΚ από την Βιγιαρεάλ»

Πιο δύσκολο χαρακτήρισε το ματς της Ντιναμό Ζάγκρεμπ κόντρα στον ΠΑΟΚ, από αυτό με την Βιγιαρεάλ, ο Άντε Ρουκάβινα γνωρίζοντας την ελληνική...


Πιο δύσκολο χαρακτήρισε το ματς της Ντιναμό Ζάγκρεμπ κόντρα στον ΠΑΟΚ, από αυτό με την Βιγιαρεάλ, ο Άντε Ρουκάβινα γνωρίζοντας την ελληνική ομάδα και την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα, από τις σεζόν που αγωνίστηκε με τον Παναθηναϊκό.

«Θέλω να εκφράσω την προσωπική μου εμπειρία επειδή έχω παίξει στο παρελθόν σε αυτό το γήπεδο. Γνωρίζω τι μας περιμένει, είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Έχω πει στους συμπαίκτες μου ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ δημιουργούν φανταστική ατμόσφαιρα και ότι αυτό το παιχνίδι θα είναι πιο δύσκολο από αυτό που δώσαμε με την Βιγιαρεάλ. Έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα»

Σε ότι αφορά τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη που θα τον έχει ως αντίπαλό του, ανέφερε: «Με τον Σαλπιγγίδη έχω παίξει μαζί δύο αγωνιστικές σεζόν. Είναι εξαιρετικός και σαν άνθρωπος και σαν παίκτης. Είναι πολύ επικίνδυνος επιθετικός. Έχω ένα φόβο για εκείνον».

Eπιμέλεια: Σοφία Σεμερτζάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια