Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Σαλπιγγίδης : Σκοπός η νίκη όχι το γκόλ

O Δημήτρης Σαλπιγγίδης παρέλαβε απο τον προπονητή της ομάδας νέων του ΠΑΟΚ Νίκο Κολομπούρδα το βραβείο για την ανάδειξή του ως MVP της 7ης α...

O Δημήτρης Σαλπιγγίδης παρέλαβε απο τον προπονητή της ομάδας νέων του ΠΑΟΚ Νίκο Κολομπούρδα το βραβείο για την ανάδειξή του ως MVP της 7ης αγωνιστικής. Ο διεθνής άσος τόνισε οτι σκοπός του είναι να νικάει η ομάδα και όχι να βάλει ο ίδιος γκόλ.



«Είμαι χαρούμενος γιατί η εμφάνισή μου συνδυάστηκε με νίκη, όπως και το ότι προκριθήκαμε εχθές. Σίγουρα είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, αφού κατάφερα να βοηθήσω την ομάδα μου. Δεν έχω να πω κάτι για τις χαμένες ευκαιρίες. Όλες μπορεί να χαθούν και αυτοσκοπός για εμένα δεν είναι το γκολ αλλά οι νίκες της ομάδας. Ήθελα περισσότερο από οποιονδήποτε να πετύχω γκολ, αλλά έστω και αυτό του Φωτάκη μας έδωσε την πρόκριση. Ο κόσμος μπορεί να λέει ότι θέλει, εγώ όμως πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μου», τόνισε αρχικά ο διεθνής επιθετικός.



Στη συνέχεια ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μίλησε για το προσεχές παιχνίδι εναντίον του Εργοτέλη. «Πρέπει να συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα τους αγώνες και αν δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό θα πάρουμε τη νίκη», τόνισε.



Από την πλευρά του ο Νίκος Κολομπούρδας, δήλωσε: «Προσωπικά, αναφέρω συχνά τον Δημήτρη ως παράδειγμα στα νέα παιδιά. Άνθρωπος που προέρχεται από την ομάδα Νέων, που παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έκανε υπομονή και πέτυχε στο ποδόσφαιρο. Δεν τα παράτησε, πίστεψε στον εαυτό του και τα κατάφερε. Το ταλέντο δεν χάνεται».




Επιμέλεια Μαργαρίτα Αντωνάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια