Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Χάμπτον: «Με έπεισε ο Μπατίστ»

Τον σημαντικότατο ρόλο που έπαιξε ο Μάικ Μπατίστ ώστε να πει το «ναι» στον Ηλυσιακό αποκάλυψε ο Μόρις Χάμπτον.   Ο Αμερικανός γκαρντ...


Τον σημαντικότατο ρόλο που έπαιξε ο Μάικ Μπατίστ ώστε να πει το «ναι» στον Ηλυσιακό αποκάλυψε ο Μόρις Χάμπτον.  

Ο Αμερικανός γκαρντ μιλώντας λίγο μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του με την ομάδα των Ιλισίων, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η αλήθεια είναι πως όταν ενημερώθηκα ότι μια ελληνική ομάδα ενδιαφέρεται για εμένα δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα λόγω της οικονομικής κρίσης που υπάρχει στην Ελλάδα και όσα ακούγονται στις ΗΠΑ για τη χώρα σας. Ωστόσο, η συνεχής επικοινωνία με τον κόουτς και ο τρόπος που βλέπει το μπάσκετ με έκαναν να αλλάξω γνώμη.

Στην τελική απόφασή μου βέβαια έπαιξαν ρόλο και άλλοι δύο παράγοντες. Ο κόουτς με έφερε σε επικοινωνία με το Μάικ Μπατίστ, έναν παίκτη τον οποίο όλοι θαυμάζουμε και σεβόμαστε για όσα έχει πετύχει. Ο Μάικ με συμβούλεψε να δεχτώ την πρόταση του Ηλυσιακού, μιλώντας μου με τα καλύτερα λόγια για το πρωτάθλημα, τον κόουτς αλλά και τη ζωή στην Αθήνα. Η άποψη του Μάικ, μαζί με αυτή του μάνατζέρ μου και πρώην συμπαίκτη του κόουτς στην ΑΕΚ Κρις Πίρσον, με έπεισαν να δεχτώ την πρόταση και πολύ περισσότερο να ανυπομονώ, τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου, να έρθουμε στην Ελλάδα!». 

Κλείνοντας αναφερόμενος στον κόσμο του Ηλυσιακού και τι θα πρέπει να περιμένει από εκείνον, ο 28χρονος γκαρντ σχολίασε: «Έμαθα ότι το κοινό στο γήπεδό μας είναι κάτι περισσότερο από θερμό! Περιμένω λοιπόν με αγωνία το πρώτο παιχνίδι στο γήπεδό μας για να τους δω από κοντά. Το κίνητρό μου είναι μεγάλο και θα κάνω ότι μου ζητήσει ο προπονητής μου για να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες». 

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια