Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Πήρε Τζιάλλα το Παγκράτι

Με τον έμπειρο Κώστα Τζιάλλα που αγωνιζόταν πέρυσι στον Ίκαρο Καλλιθέας ενισχύθηκε το Παγκράτι.   Με τον 28χρονο φόργουορντ να δη...


Με τον έμπειρο Κώστα Τζιάλλα που αγωνιζόταν πέρυσι στον Ίκαρο Καλλιθέας ενισχύθηκε το Παγκράτι. 

Με τον 28χρονο φόργουορντ να δηλώνει πως ανήκει στην οικογένεια του Παγκρατίου, η διοίκηση της ομάδας ανακοίνωση τη συμφωνία της μαζί του. 

Συγκεκριμένα, μιλώντας για τη μεταγραφή του στο Παγκράτι, ο Κώστας Τζιάλλας τόνισε: «Ανήκω κι εγώ στην οικογένεια του Παγκρατίου, σε αυτόν τον ιστορικό σύλλογο. Είναι μεγάλη μου χαρά που παίζω ξανά στην ομάδα των «ροσονέρι». Το Παγκράτι μπορεί να περάσει στη μεγάλη κατηγορία, την Α1, κι εγώ θα βάλω όλη τη δύναμή μου για να το πετύχουμε αυτό. Ακόμη να σας πω ότι είμαι ευχαριστημένος από τον προπονητή κ. Λιόγα και χαίρομαι που θα συνεργαστώ μαζί του». 

Ενώ η ανακοίνωση του Παγκρατίου αναφέρει: «Με τη φανέλα των «ροσονέρι» θα αγωνίζεται από την νέα περίοδο ο Κώστας Τζιάλλας, καθώς συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ομάδας μπάσκετ του Παγκρατίου κ. Απόστολο Τσιπίδη. Οι δύο πλευρές αφού συμφώνησαν και στις τελευταίες λεπτομέρειες προχώρησαν και στην υπογραφή του συμβολαίου, διάρκειας ενός έτους, ενώ αργότερα συνομίλησε και με τον προπονητή της ομάδας μας, κ. Δημήτρη Λιόγα. Ο 28άχρονος πάουερ φόργουορντ έχει ύψος 2,07μ., ενώ την περασμένη σεζόν αγωνιζόταν στον Ίκαρο». 

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια