Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Τρεις μεταγραφές ο Εργοτέλης

 Ο Εργοτέλης που έντυσε στα “κιτρινόμαυρα” τον Κύπριο Δημήτρη Δασκαλάκη, τον Κροάτη Ντάριο Ζαχόρα και τον Ιβοριανό Καλίλ Μουσταφά Λαμπίν...


 Ο Εργοτέλης που έντυσε στα “κιτρινόμαυρα” τον Κύπριο Δημήτρη Δασκαλάκη, τον Κροάτη Ντάριο Ζαχόρα και τον Ιβοριανό Καλίλ Μουσταφά Λαμπίν
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την συμφωνία της με τους ποδοσφαιριστές Dario Zahora, Δημήτρη Δασκαλάκη και Khallil Moustapha Lampin. Οι δύο πρώτοι συμφώνησαν με την ομάδα μας για ένα χρόνο και ο τελευταίος για δύο χρόνια.
 Δασκαλάκης: Να επιστρέψει στην Σούπερ Λιγκ ο Εργοτέλης Ο Κύπριος αμυντικός και πρώην αρχηγός του ΑΠΟΕΛ Δημήτρης Δασκαλάκης τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα του Εργοτέλη:“Όλα τα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο έχω στόχους. Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω τον Εργοτέλη να πετύχει τον στόχο του και να επιστρέψει στην Super League. Θέλω να μεταδώσω τις γνώσεις και την εμπειρία μου στους νεαρούς συμπαίκτες του και να τους βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ. Όλοι μαζί θα πάμε τον Εργοτέλη όσο πιο ψηλά γίνεται”.
 Ζαχόρα: Ο Γκόγκιτς μου είπε τα καλύτερα λόγια Ο Ντάριο Ζαχόρα (21/3/1982) αγωνίστηκε την προηγούμενη σαιζόν στο Ισραήλ και τον συνοδεύουν άριστες συστάσεις. Σημαντικό ρόλο στην απόφαση του έπαιξε ο Σίνισα Γκόγκιτς καθώς όπως είπε ο Ζαχόρα “Μίλησα με τον προπονητή και μου είπε καλά λόγια για τον Εργοτέλη και ότι με θέλει στην ομάδα. Θέλω να βοηθήσω με την απόδοση μου την ομάδα να επιστρέψει και πάλι στην Super league. Η ευχή μου είναι ο Εργοτέλης να πάει καλά, να πετύχει τους στόχους του και μέσα από την συνολική προσπάθεια να διακριθώ και εγώ”.
 Λαμπίν: Να φτιάξω το όνομα μου Ο Μουσταφά Λαμπίν – 19 χρονών από την Ακτή Ελεφαντοστού ;τόνισε από την πλευρά του“Είναι πρώτη μου φορά που έρχομαι στην Ελλάδα και στο Ηράκλειο. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές για την πόλη, είναι πολύ όμορφη. Είμαι νεαρός ποδοσφαιριστής και έχω μεγάλες φιλοδοξίες. Πιστεύω ότι θα βοηθήσω τον Εργοτέλη να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία και με την απόδοση που θα έχω και τα γκολ που θα σημειώσω θα μπορέσω να κάνω ένα καλό όνομα στην Ευρώπη και να βοηθήσω το μέλλον μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια