Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Μασάντο: Μου έδειξαν εμπιστοσύνη!

Τελικά, η Λοκομοτίβ Μόσχας, δεν επανήλθε με νέα πρόταση για τον Πάουλο Μασάντο, χθες τελευταία μέρα των μεταγραφών στη Ρωσία και ως εκ τού...

Τελικά, η Λοκομοτίβ Μόσχας, δεν επανήλθε με νέα πρόταση για τον Πάουλο Μασάντο, χθες τελευταία μέρα των μεταγραφών στη Ρωσία και ως εκ τούτου ο Πορτογάλος μέσος θα συνεχίσει τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι την καριέρα του στον Ολυμπιακό.

Ο Μασάντο, όχι μόνο δεν στεναχωρήθηκε που δεν προχώρησε η μετακίνησή του στην Λοκομοτίβ, αλλά αντίθετα δήλωσε κολακευμένος από την εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι “ερυθρόλευκοι”΄αρνούμενοι την προσφορά των Ρώσων, που χωρίς να έχει προσδιοριστεί αναφορικά με το ύψος της, ήταν αρκετά μεγάλη.

«Είναι λογικό να είμαι ευχαριστημένος που υπάρχει ενδιαφέρον για εμένα. Ωστόσο, είμαι χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που έχει δείξει στο πρόσωπό μου ο Ολυμπιακός, ο οποίος αρνήθηκε μία τέτοια πρόταση», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος χαφ στην πορτογαλική ιστοσελίδα «maisfutebol» και πρόσθεσε:

«Όταν υπέγραψα στον Ολυμπιακό στόχος μου ήταν να κερδίσω τίτλους και είμαι χαρούμενος που ήδη σχεδόν έχω πετύχει αυτό τον στόχο. Τώρα θέλω να επικεντρωθώ μόνο στο πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ελλάδας. Θα είναι το 40ο πρωτάθλημα του Ολυμπιακού και θέλω πραγματικά να μπω κι εγώ στην ιστορία».

Η Λοκομοτίβ είναι πολύ πιθανόν να επανέλθει το καλοκαίρι για την απόκτηση του Μασάντο, όμως μέχρι τότε υπάρχει ακόμη αρκετό χρονικό διάστημα και πολλά μπορούν να αλλάξουν.

Άλλωστε αυτό που προέχει πλέον για τον Ολυμπιακό, αλλά και για τον ίδιο τον παίκτη είναι να ανεβάσει κατακόρυφα την απόδοσή του και να δικαιώσει την μεταγραφή του που ήταν η ακριβότερη την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο για τους Πειραιώτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια