Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Και επίσημα παίκτης της Φούλαμ ο Μήτρογλου!

Και επίσημα παίκτης της Φούλαμ ο Μήτρογλου! Ο Έλληνας επιθετικός ανακοινώθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα των Λονδρέζων το απόγευμα της Π...


Και επίσημα παίκτης της Φούλαμ ο Μήτρογλου!
Ο Έλληνας επιθετικός ανακοινώθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα των Λονδρέζων το απόγευμα της Παρασκευής

Ο διεθνής φορ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 4,5 ετών με τους "Cottagers", που στην επίσημη ανακοίνωση τους δεν αναφέρουν χρηματικό ποσό για τη μετακίνηση του παίκτη, ούτε και τα χρήματα που θα λαμβάνει ο ίδιος ο Μήτρογλου με το ρεπορτάζ να κάνει λόγο για 2,5 εκ. ευρώ ετησίως.


Οι πρώτες του δηλώσεις...

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ στην Premier League και ειδικά στην Φούλαμ που είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Είμαι εδώ επειδή θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει του στόχους της. Ένιωσα πολύ κολακευμένος με το έντονο ενδιαφέρον που έδειξαν οι άνθρωποι της ομάδας και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.

Χαίρομαι που θα δουλέψω με τον Rene Meulensteen. Ξέρω ότι έχει μεγάλη εμπειρία γύρω από το ποδόσφαιρο. Μου εξήγησε πως δουλεύει και ανυπομονώ να δουλέψω υπό τις οδηγίες του. Επίσης μίλησα και με τον Γιώργο Καραγκούνη πριν έρθω εδώ και μου είπε τα καλύτερα για την Φούλαμ".

Δεν υπάρχουν σχόλια