Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Ομπράντοβιτς: «Ο Παναθηναϊκός είναι η μεγάλη μου αγάπη»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος γεγονός που όπως παραδέχθηκε ο ίδιος παρακαλούσε να μην συμβεί όμως η τύχη δεν του...

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος γεγονός που όπως παραδέχθηκε ο ίδιος παρακαλούσε να μην συμβεί όμως η τύχη δεν του έκανε τη χάρη και επιστρέφοντας στο επί 13 χρόνια «σπίτι» του για ακόμη μια φορά τόνισε πως ο Παναθηναϊκός είναι η μεγάλη του αγάπη.

Ο Σέρβος κόουτς όντας προπονητής της Φενέρμπαχτσε πλέον, επέστρεψε στο ΟΑΚΑ για να αντιμετωπίσει αύριο την… αγάπη του, τον Παναθηναϊκό και λίγο πριν ξεκινήσει την προπόνηση της ομάδας του και αφού πρώτα συναντήθηκε με τον πρόεδρο και τους ανθρώπους του Εξάστερου μίλησε στα ΜΜΕ για την επιστροφή του. Ο «Ζοτς» τόνισε πως στην Αθήνα και τον Παναθηναϊκό έζησε τα καλύτερα χρόνια της ζωής του, παραδέχθηκε πως είναι πολύ δύσκολη η στιγμή αυτή που πρέπει να αντιμετωπίσει ως αντίπαλος την ομάδα της καρδιάς του ενώ ανέφερε πως δεν ξέρει αν αύριο στο ΟΑΚΑ θα… κρατηθεί ή θα κλάψει.

Μιλώντας λοιπόν, στους δημοσιογράφους, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ανέφερε αρχικά:  «Έζησα εδώ τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, καθόλου χαρούμενος που θα αντιμετωπίσω τον Παναθηναϊκό. Ήταν κάτι που δεν ήθελα όταν πέρυσι το καλοκαίρι επέστρεψα στην προπονητική και υπέγραψα με τη Φενέρμπαχτσε. Είχα πει σε κάποιους στενούς μου φίλους ότι ποτέ δεν θα ήθελα να αντιμετωπίσω τον Παναθηναϊκό ως αντίπαλο. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα και το πρώτο παιχνίδι. Και φυσικά θα είναι ακόμα πιο δύσκολο το αυριανό ματς με τον Παναθηναϊκό. Μιλήσαμε με τον Φράγκι λίγο πριν το ματς στην Τουρκία θυμάμαι τι μου είχε πει. Τώρα όμως θα πούμε κάτι διαφορετικό γιατί είναι και ο ίδιος προπονητής. Η καρδιά μου ανήκει εδώ και σαφέστατα θα είμαι συναισθηματικά φορτισμένος. Χωρίς αμφιβολία ο Παναθηναϊκός είναι η μεγάλη μου αγάπη, το έχω πει πολλές φορές».

Στη συνέχεια όταν ρωτήθηκε για το μήνυμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων πώς ο «Ζοτς» πρέπει να επιστρέψει στο «σπίτι» του το συντομότερο, ο Σέρβος κόουτς σχολίασε: «Είναι ένας άνθρωπος που σέβεται τον λόγο της τιμής του. Έχω ένα συμβόλαιο με τη Φενέρ, υπέγραψα για δύο χρόνια, έτσι θα έχω και του χρόνου συμβόλαιο. Αισθάνομαι και εκεί αρκετά καλά, έχω πολύ κόσμο που με εμπιστεύεται. Με στηρίζουν και αυτό είναι όλο. Εκτιμώ πάρα πολύ ό,τι είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος για μένα. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε την αλήθεια έχω έναν χρόνο ακόμα συμβόλαιο με τη Φενέρμπαχτσε».

Για το αν φανταζόταν ποτέ πώς θα έβρισκε απέναντι του τον Φραγκίσκο Αλβέρτη ως προπονητή είπε: «Γιατί το φανταζόταν κάποιος από όλους εσάς; Πώς θα μπορούσα να φανταστώ κάτι τέτοιο. Σταμάτησα πριν από δύο χρόνια να είμαι προπονητής του Παναθηναϊκού, επέστρεψα για διακοπές τις οποίες απόλαυσα πάρα πολύ και τώρα επέστρεψα ως προπονητής της αντίπαλης ομάδας. Ποτέ δεν μπορείς να το φανταστείς, αλλά δεν υπάρχει χρόνος η δουλειά μας είναι πολύ σκληρή. Προσπαθώ να βγάζω από τους παίκτες μου το καλύτερο δυνατό, να πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Η ζωή περιλαμβάνει εκπλήξεις».

Ενώ για το αν θα πάει στον σωστό πάγκο ανέφερε: «Θα πάω στον σωστό πάγκο γιατί είμαι ένας άνθρωπος που έχει μεγάλη αυτοσυγκέντρωση, οπότε αυτό δεν θα είναι πρόβλημα. Πάντα οι προπονητές έχουν τον σεβασμό του κόσμου, όμως στον Παναθηναϊκό εγώ καταλάβαινα ότι έχω την αγάπη του. Όλα τα τρόπαια που κατακτήσαμε τα κατακτήσαμε εξαιτίας αυτών των ανθρώπων. Αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, το ξέρω ότι η αγάπη τους υπάρχει ακόμα και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Για όλους είναι είδος έκπληξης που ο Φραγκίσκος είναι στον πάγκο του Παναθηναϊκού».

Τέλος όταν ρωτήθηκε για το αν θα αντέξει ή αν θα δακρύσει, πατώντας και πάλι στο ΟΑΚΑ με τον κόσμο στις εξέδρες να φωνάζει το όνομά του, είπε: «Δεν ξέρω πραγματικά αν θα κλάψω».

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια