Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Χέινς: «Θα δώσω τα πάντα για τον Παναθηναϊκό»

Λίγο πριν την τελευταία του αγωνιστική υποχρέωση με την Σάσαρι και λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο για την Αθήνα ο Μαρκίζ Χέινς έκανε τις ...


Λίγο πριν την τελευταία του αγωνιστική υποχρέωση με την Σάσαρι και λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο για την Αθήνα ο Μαρκίζ Χέινς έκανε τις πρώτες του δηλώσεις για τη νέα του ομάδα, τον Παναθηναϊκό και υποσχέθηκε να δώσει τα πάντα για τους “πράσινους”.

Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον Εξάστερο ο Αμερικανός γκαρντ μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Παναθηναϊκού για την συμφωνία του με τους “πράσινους” αλλά και τους στόχους του.

Αρχικά, αναφερόμενος στην μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό τόνισε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το γεγονός ότι θα αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό και θα δώσω ό,τι έχω μέσα μου προκειμένου να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Γνωρίζω πολύ καλά που έρχομαι. Από την πρώτη μέρα που βρέθηκα στην Ευρώπη έμαθα τι σημαίνει Παναθηναϊκός και ξέρω καλά την ιστορία του και τη δυναμική του. Επιστρέφω στην Ευρωλίγκα κι αυτό με ενθουσιάζει καθώς θα αγωνιστώ σε μια ομάδα τεράστιου μεγέθους και στο υψηλότερο επίπεδο».

Ενώ κλείνοντας μιλώντας για τους στόχους του με τον Εξάστερο ο Μαρκίζ Χέινς ανέφερε: «Θα δώσω τα πάντα προκειμένου να πετύχει ο Παναθηναϊκός τους στόχους του. Δε χρειάζεται να πηγαίνουμε μακριά τη σκέψη μας: Αυτή τη στιγμή θέλουμε να προκριθούμε στα πλέι οφ, πρέπει να παλέψουμε και θα παλέψω κι εγώ μαζί με τους συμπαίκτες μου. Πιστεύω στον εαυτό μου… Στον Παναθηναϊκό θα δώσω εμπειρία, ενέργεια, τη θέληση να κάνω καλύτερους τους συμπαίκτες μου, την επιθυμία μου να κάνω ό,τι ζητήσει ο προπονητής μου και την προθυμία μου να παίξω άμυνα. Μπορώ να προσφέρω πολλά, άλλωστε είχα μεγάλο ρόλο στη Σάσαρι και πιστεύω στον εαυτό μου».


Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια