Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Βουγιούκας: «Είμαι χαρούμενος και τυχερός που επιστρέφω στον Παναθηναϊκό»

Ο Ίαν Βουγιούκας μετά από πέντε χρόνια επιστρέφει στον Παναθηναϊκό Superfoods και δεν έκρυψε την χαρά του ενώ δήλωσε και τυχερός που θ...


Ο Ίαν Βουγιούκας μετά από πέντε χρόνια επιστρέφει στον Παναθηναϊκό Superfoods και δεν έκρυψε την χαρά του ενώ δήλωσε και τυχερός που θα έχει ξανά την ευκαιρία να διεκδικήσει τους τρεις τίτλους με τον Εξάστερο.

Μια μέρα μετά την επίσημη ανακοίνωση της επιστροφής του στον Παναθηναϊκό Superfoods ο 32χρονος σέντερ μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Εξάστερου(www.paobc.gr) για την επιστροφή του στην ομάδα και τους στόχους του στην δεύτερη θητεία ενώ έστειλε και το μήνυμά του στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού Superfoods.

Αρχικά, αναφερόμενος στην επιστροφή του στην ομάδα και τα συναισθήματά του, είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που γυρνάω στον Παναθηναϊκό μετά από πέντε χρόνια. Σε μία ομάδα η οποία φέτος κατέκτησε το νταμπλ και που πάντα έχει πολύ υψηλούς στόχους, με ακόμη μεγαλύτερο την επιστροφή της στο Final 4. Θέλω, λοιπόν, να γίνω κι εγώ ξανά κομμάτι αυτής της ομάδας και να κάνω ό,τι μπορεί για να πετύχει και τους τρεις στόχους της».

Ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Έπειτα από πέντε χρόνια στο εξωτερικό, όπου με βοήθησε και ο Παναθηναϊκός να συνεχίσω από την πρώτη θητεία μου στο ΟΑΚΑ, επιστρέφω πιο ώριμος και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για να δώσω ακόμη περισσότερα πράγμα στο παρκέ. Ήμουν τυχερός που στην πρώτη μου θητεία κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Ευρωπαϊκό, είμαι τυχερός και τώρα που μου δίνεται η ευκαιρία να τα διεκδικήσω και πάλι με την ίδια ομάδα».

Κλείνοντας, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού Superfoods, με τους οποίους έδωσε ραντεβού στο ΟΑΚΑ, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ανυπομονώ να σας ξαναδώ στο ΟΑΚΑ και να ξαναζήσω την ατμόσφαιρα που τόσο μου έλειψε. Τα λέμε από κοντά!».


Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια