Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Λοτζέσκι: «Χαρούμενος και ενθουσιασμένος για τον Παναθηναϊκό και τους φιλάθλους του»

Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον Παναθηναϊκό Superfoods ο Ματ Λοτζέσκι μίλησε για την “μετακόμισή” του από τους “ε...


Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον Παναθηναϊκό Superfoods ο Ματ Λοτζέσκι μίλησε για την “μετακόμισή” του από τους “ερυθρόλευκους” στους “πράσινους” και τόνισε πως είναι πολύ χαρούμενος που πλέον θα είναι μέλος της σπουδαίας αυτής ομάδας.

Ο έμπειρος φόργουορντ μετά από τέσσερα χρόνια στον Ολυμπιακό “μετακόμισε” στον Παναθηναϊκό Superfoods και μια μέρα μετά την μεταγραφή του και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του πρωταθλητή και Κυπελλούχου Ελλάδας εξήγησε γιατί είπε το “ναι” στον Εξάστερο, μίλησε για τους στόχους του με τη νέα του ομάδα αλλά και το γεγονός ότι πια δεν θα βρίσκεται στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Ολυμπιακό για τα τέσσερα χρόνια της συνεργασίας τους.

Αρχικά λοιπόν, μιλώντας στο www.paobc.gr για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό Superfoods τόνισε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος μίας σπουδαίας ομάδας όπως είναι ο Παναθηναϊκός! Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό για τα τέσσερα όμορφα χρόνια που πέρασα εκεί. Ήταν χρόνια με πολύ καλές αλλά και ορισμένες άτυχες στιγμές με κάποιους τραυματισμούς. Θεωρώ, όμως, πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο... Πλέον, τα αφήνω όλα πίσω μου και σκέφτομαι μόνο τη νέα σελίδα στην καριέρα μου που είναι… πράσινη».

Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους είπε το “ναι” στον Παναθηναϊκό Superfoods εξήγησε: «Είχα δύο προτάσεις από την Μπαρτσελόνα, οι οποίες δεν με κάλυπταν απόλυτα, γι’ αυτό και τις απέρριψα. Είχα, όμως, προτάσεις και από άλλες ομάδες της Eυρωλίγκας, αλλά για πολλούς λόγους επέλεξα τον Παναθηναϊκό. Καταρχήν γιατί είναι ένας μεγάλος σύλλογος και κατά δεύτερον διότι εγώ και η οικογένειά μου αγαπάμε την Ελλάδα και τη ζωή στην Αθήνα».

Ενώ για τους στόχους που έχει με νέα του ομάδα ανέφερε: «Θέλω να δουλέψω σκληρά με τους νέους μου συμπαίκτες και μέσα από τη σκληρή δουλειά θα έρθουν όλα. Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι το πρωτάθλημα στην Ελλάδα και σίγουρα στόχος μας είναι να το κατακτήσουμε. Από εκεί και πέρα νομίζω πως έφτασε η ώρα ο Παναθηναϊκός να επιστρέψει στο φάιναλ φορ και να διεκδικήσει το τρόπαιο της Ευρωλίγκας. Προσωπικά θέλω να είμαι υγιής ώστε να δώσω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».

Τέλος, σχετικά με το γεγονός ότι επιστρέφει στο ΟΑΚΑ ως παίκτης του Παναθηναϊκού Superfoods και όχι ως αντίπαλος, είπε: «Όσο ήμουν στον Ολυμπιακό ήταν πάντα δύσκολο να παίζουμε στο ΟΑΚΑ. Ο κόσμος υποστηρίζει πολύ θερμά τον Παναθηναϊκό. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίζω γι’ αυτούς τους φιλάθλους και θα προσπαθήσω να τους κάνω χαρούμενους. Ακόμη και όταν ήμουν παίκτης του Ολυμπιακού με αντιμετώπιζαν με σεβασμό όταν με συναντούσαν στο δρόμο».

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα


Δεν υπάρχουν σχόλια