Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Λέτο: Θέλω... Ελλάδα

Δικαιωμένος για τη απόφαση του να αφήσει τον Ολυμπιακό για χάρη του Παναθηναϊκού, νιώθει ο Σεμπάστιαν Λέτο. Ο Αργεντινός άσος φωτογραφήθηκε...

Δικαιωμένος για τη απόφαση του να αφήσει τον Ολυμπιακό για χάρη του Παναθηναϊκού, νιώθει ο Σεμπάστιαν Λέτο. Ο Αργεντινός άσος φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "Hello"με τη σύντροφο του, Μαριλελα Λοσάνο και με την ευκαιρία απάντησε και σε ερωτήσεις για τη χρονιά που πέρασε στον Παναθηναϊκό.

Ο 24 χρονος άσος αναφέρθηκε στα συναισθήματα που ένιωσε ότι πρωτοπήγε στο "τριφύλλι", ενώ μεταξύ άλλων εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει μόνιμα στη Ελλάδα. Όσο για την περιπέτεια της υγείας του φίλου του Λουτσιάνο Γκαλέτι, του ευχήθηκε με όλη του την χαρά να επιστρέψει σύντομα στους αγωνιστικούς χώρους και να είναι γερός και υγιής.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λέτο στο "Ηello":

Για την χρονιά που πέρασε:

«Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη και σκληρή χρονιά. Έφυγα με ένα νταμπλ από τον Ολυμπιακό και πήγα στον αιώνιο αντίπαλο, όπου στην αρχή δεν ήξερα πως θα με αντιμετωπίσουν οι φίλαθλοι. Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησαν πάρα πολύ και μέσα από αυτή τη δύσκολη απόφαση, βγήκε ένας πολύ επιτυχημένος χρόνος. Είμαι πολύ χαρούμενος που πετύχαμε φέτος με τον Παναθηναϊκό», τόνισε ο Λέτο.

Για τις στιγμές που θα του μείνουν αξέχαστες: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που ο συμπαίκτης μου, Σιμάο, ανέβηκε στην πίστα κι άρχισε να τραγουδάει ένα σύνθημα που έχουν βγάλει οι οπαδοί του Παναθηναϊκού για μένα. Ξεκίνησε από το τίποτα, ήταν μια αυθόρμητη στιγμή, αλλά η συνέχεια ήταν εκπληκτική. Όλο το μαγαζί τραγουδούσε μαζί με τον Σιμάο. Επίσης, στο μυαλό μου θα είναι πάντα τα τελευταία λεπτά του τελικού κυπέλλου, με την ομάδα του Άρη. Ξέραμε ότι πλέον είχαμε κατακτήσει το νταμπλ και ετοιμαζόμασταν για τους μεγάλους πανηγυρισμούς. Περιμέναμε με ανυπομονησία το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή».


Στην συνέχεια αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που περνάει με την υγεία του ο Γκαλέτι: «Οι ομάδες και οι αντιπαλότητες, σε αυτές τις στιγμές, έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ο ‘Λούτσι’ είναι ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής και θα πρέπει να συνεχίσει να παίζει –για τον εαυτό του και την οικογένειά του πάνω από όλα».

Μάλιστα, εξέφρασε την αισιοδοξία ότι ο «Λούτσι» στο τέλος θα τα καταφέρει: «Εγώ, ως φίλος προς φίλο, του εύχομαι οι ιατρικές εξετάσεις να είναι ‘καθαρές’, και να μπορέσει σύντομα να επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους. Θα είναι πολύ σημαντικό για τον ίδιο να συνεχίσει να αγωνίζεται. Είναι αγωνιστής, είναι μαχητής και από τα βάθη της καρδιάς μου εύχομαι και είμαι σίγουρος ότι θα βγει νικητής από αυτή τη μάχη».
Τέλος μίλησε:

Για τη ζωή στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα είναι μία καταπληκτική χώρα, έχω βρει την ηρεμία μου και πραγματικά μακάρι να μπορούσα να έμενα μόνιμα εδώ». Έλληνες και Αργεντινοί έχουμε πολλές ομοιότητες ως λαοί και ως άνθρωποι. Ζώντας στην Αθήνα είναι σαν να ζω στο Μπουένος Άιρες…».

Για τα μπουζούκια: «Λατρεύω τον τρόπο διασκέδασης των Ελλήνων και τρελαίνομαι για την ελληνική μουσική. ‘Ανεβαίνω’ πολύ όταν είμαι στα μπουζούκια. Ειδικά όταν ακούω Άννα Βίσση, ξεχνιέμαι. Έχει καταπληκτική φωνή!».

Για τη δημιουργία οικογένειας στο μέλλον: «Μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα της οικογένειας. Είναι ό,τι καλύτερο να γυρνάς σπίτι σου και να σε περιμένει κάποιος. Είναι σημαντικό να έχεις ένα δικό σου άνθρωπο, έναν άνθρωπο εμπιστοσύνης, ο οποίος θα σε στηρίζει στη ζωή σου. Μακάρι να μπορέσω στα επόμενα χρόνια να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια. Θα ήθελα να έχω και πολλά παιδιά. Ελπίζω ο Θεός να μου δώσει πολλά παιδιά και να έχουν υγεία. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Για τη σύντροφό του, Μαριέλα Λοσάνο: «Όταν δεν μιλάς τη γλώσσα, δεν είναι εύκολο να προσαρμοστείς σε μία νέα χώρα. Αυτό το πρόβλημα αντιμετώπισε και η Μαριέλα όταν ήρθαμε στην Ελλάδα. Με το πέρασμα, όμως, του χρόνου έφτιαξε τη δική της παρέα, αποτελούμενη από πολλές γυναίκες ποδοσφαιριστών. Μία από αυτές είναι και η σύζυγος του Λουτσιάνο Γκαλέτι».

Eπιμέλεια: Αγγελική Κουρεμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια