Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Kάκαβος: Σαν στο σπίτι μου

Για την νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα του με την μεταγραφή στην Δόξα Κρανούλας μίλησε στην εφημερίδα « Derby news » ο έμπειρος μεσοαμυ...

Για την νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα του με την μεταγραφή στην Δόξα Κρανούλας μίλησε στην εφημερίδα «Derby news» ο έμπειρος μεσοαμυντικός Γιώργος Κάκαβος.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Καλλιθέας αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για τον νέο ποδοσφαιρικό σταθμό του, ενώ αποκάλυψε και τον λόγο για τον οποίο δεν ανανέωσε την συνεργασία του με την ομάδα του «Ελ Πάσο».

-Γιώργο πως προέκυψε η Δόξα Κρανούλας;

«Αρχικά βρισκόμουν σε επαφές με δύο ομάδες της Β’ Εθνικής, τελικά, όμως, δεν προχώρησε η μεταγραφή μου σε κάποια εξ’ αυτών. Στη συνέχεια μίλησα με τους ανθρώπους της Δόξας, οι οποίοι με πλησίασαν με πολύ ωραίο τρόπο και έτσι αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στην ομάδα».

-Είσαι ευχαριστημένος από τα όσα έχεις συναντήσει στην Κρανούλα;

«Ναι, είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είναι λες και είμαι στο σπίτι μου, στην οικογένεια μου. Όλοι στον σύλλογο με υποδέχτηκαν με πολύ ζεστασιά και νιώθω πολύ όμορφα εδώ. Βέβαια, επειδή ήρθα την τελευταία μέρα των μεταγραφών, προσπαθώ ακόμα να μπω 100% στο κλίμα του συλλόγου». 

-Είστε ικανοποιημένοι από την έως τώρα πορεία της ομάδας;

«Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε πως είμαστε ικανοποιημένοι. Θα μπορούσαμε βέβαια να έχουμε μαζέψει ακόμη δύο με τρεις βαθμούς, αλλά δεν πειράζει».

- Την Κυριακή που μας πέρασε αποσπάσατε ισοπαλία στην Ζάκυνθο, παρά το γεγονός πως αγωνιζόσασταν με 10 παίκτες

«Στο συγκεκριμένο παιχνίδι θα μπορούσαμε να πάρουμε ακόμη και τη νίκη, αν ήμασταν πιο προσεκτικοί στην τελική μας προσπάθεια. Δεχτήκαμε πίεση από την Ζάκυνθο στα τελευταία λεπτά, που αγωνιστήκαμε με 10 παίκτες, όμως είχαμε αρκετές ευκαιρίες για να πάρουμε το ματς». 

-Ο στόχος της Δόξας ποιος είναι;  

«Θέλουμε να τελειώνουμε νωρίς με την υπόθεση παραμονή, προκειμένου τα νεαρά παιδιά που διαθέτει η ομάδα να ξεφορτωθούν από το άγχος και να αποδώσουν καλό ποδόσφαιρο».

-Ποιος ήταν ο λόγος που έφυγες από την Καλλιθέα;

«Ήταν καθαρά οικονομικός. Με τα παιδιά είχα και έχω πολύ καλές σχέσεις, όπως και με όλο το τιμ της ομάδας. Στην Καλλιθέα έζησα μεγάλες στιγμές, που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ».


Επιμέλεια: Γιώργος Καρμίρης

Δεν υπάρχουν σχόλια