Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Καζίμ: «Ο Θρύλος μου ταιριάζει!»

  Είναι τιμή για μένα να είμαι παίκτης του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας  δήλωσε ο Καζίμ Ρίτσαρντς στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης τ...


 Είναι τιμή για μένα να είμαι παίκτης του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας  δήλωσε ο Καζίμ Ρίτσαρντς στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά τα όσα είπε στην επίσημη ιστοσελίδα των ερυθρολεύκων:
"Πραγματικά νιώθω προνομιούχος που ήρθα σε μία ομάδα που αγωνίζεται πάντα για την κορυφή και η οποία εδώ και χρόνια πετυχαίνει τους στόχους της. Είναι τιμή για μένα να είμαι παίκτης του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας.
"Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και μου αρέσει αυτό. Μου ταιριάζει η νοοτροπία της νέας μου ομάδας. Θέλω και εγώ να βοηθήσω. Θέλω να ικανοποιήσω με την απόδοσή μου τον προπονητή, την διοίκηση αλλά και τους οπαδούς της ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια