Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Εφτασε ο Πράνιτς στην Αθήνα... είμαι εδώ για να προσφέρω!»

  Στην Αθηνα έφτασε λίγα λεπτά μετά τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου ο Ντάνιελ Πράνιτς για λογαριασμό του Παναθηναϊκού Ο Ντάνιελ Πράνιτ...

 
Στην Αθηνα έφτασε λίγα λεπτά μετά τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου ο Ντάνιελ Πράνιτς για λογαριασμό του Παναθηναϊκού
Ο Ντάνιελ Πράνιτς στις πρώτες δηλώσεις 
«Ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα για μένα επειδή είχα κάποια προβλήματα στη Σπόρτινγκ, δεν έπαιζα και έτσι πήρα την απόφαση να έρθω στον Παναθηναϊκό. Ήταν δύσκολο να τα βρούμε με τη Σπόρτινγκ, αλλά στο τέλος βρήκαμε τη λύση και είμαι εδώ. Θέλω να πω ένα γεια στην Ελλάδα και στους οπαδούς της ομάδας, είμαι εδώ για να προσφέρω!», τόνισε αρχικά ο Πράνιτς, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στην νέα του ομάδα: «Περιμένω να αρχίσω τις προπονήσεις, αλλά ξέρω ότι ο Παναθηναϊκός είναι η μεγαλύτερο ομάδα στην Ελλάδα. Θα προσπαθήσουμε να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια και να γινόμαστε καλύτερα. Πέρυσι ξέρω ότι η ομάδα είχε όλα τα προβλήματα, αλλά φέτος θα κάνουμε τα πάντα για να τα ξεπεράσουμε και θα δούμε στο τέλος τι θα έχουμε καταφέρει».
Παράλληλα, υποστήριξε ότι ξέρει την... καλή σχέση του «τριφυλλιού» με τους Κροάτες: «Ξέρω ότι υπάρχει παράδοση για τους Κροάτες, είναι ένα πολύ καλό συναίσθημα για μένα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να κάνω χαρούμενους τους οπαδούς». Στη συνέχεια, ρωτήθηκε για την κατάστασή του: «Θα δούμε, πρώτα πρέπει να μιλήσω με τον προπονητή. Έχω χάσει παιχνίδια και δεν είμαι έτοιμος να παίξω από πλευράς φυσικής κατάσταση. Είναι καλό που έχουμε τη διακοπή, ίσως είμαι έτοιμος σε περίπου 15 μέρες».
Ο Πράνιτς τόνισε ότι «ξέρω πολλά για τον Παναθηναϊκό, έχω μιλήσει με τον Ασάνοβιτς και δεν θα έχω πρόβλημα να εγκλιματιστώ», ενώ όσον αφορά την κουβέντα του με τον Αναστασίου, ο οποίος τον έπεισε να φορέσει την πράσινη φανέλα, είπε: «Ξέρω τον Γιάννη από το Ολλανδικό Πρωτάθλημα. Έχουμε μιλήσει, μου έιπε τα καλύτερα για το σύλλογο και την ομάδα και θεώρησα ότι είναι μια καλή απόφαση να έρθω». Στη συνέχεια, φωτογραφήθηκε υπομονετικά και με χαμόγελο με όσους τον προσέγγισαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια