Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Ομπράντοβιτς: «Θα τους αγαπώ για πάντα»

Εμφανώς συγκινημένος και ίσως και λίγο… αμήχανος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα της Φενέρμπαχτσε με τον Παναθη...

Εμφανώς συγκινημένος και ίσως και λίγο… αμήχανος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα της Φενέρμπαχτσε με τον Παναθηναϊκό και την μεγαλειώδη υποδοχή που έζησε ευχαρίστησε τον κόσμο και την οικογένεια Γιαννακόπουλου και τόνισε πως θα τους αγαπάει για πάντα.

Η συγκίνησή του ήταν έκδηλη και στη συνέντευξη Τύπου και ο «Ζοτς» μιλώντας στους δημοσιογράφους δεν έκρυψε πως ένιωθε πολύ ιδιαίτερα αλλά και δύσκολα για το ότι βρισκόταν στο επί 13 χρόνια «σπίτι» του ως αντίπαλος ενώ απαντώντας στα σενάρια επιστροφής του στο «τιμόνι» της ομάδας, ανέφερε πως η ομάδα έχει τον Φραγκίσκο Αλβέρτη και είναι σε καλά χέρια.

Μιλώντας λοιπόν, στη συνέντευξη Τύπου στο ΟΑΚΑ, ο Σέρβος κόουτς ανέφερε αρχικά: «Πρώτα απ' όλα, συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, έκανε μία πολύ καλή εμφάνιση και μας νίκησαν εύκολα. Προσπαθήσαμε να προετοιμάσουμε σωστά την αναμέτρηση, επειδή ήταν πολύ σημαντική για εμάς. Αλλά με εξαίρεση τα πρώτα λεπτά, αγωνιστήκαμε με πάρα πολύ άσχημο τρόπο. Δε βρήκαμε λύσεις στα mismatches, υποπέσαμε σε πολλά λάθη, κάναμε πολλές άστοχες προσπάθειες και καταλήξαμε να ηττηθούμε εύκολα. Πλέον βρισκόμαστε σε πολύ δύσκολη θέση στον ε' όμιλο και μόνο με θαύμα θα προκριθούμε στην 8άδα. Αυτή είναι η πραγματικότητα».

Για να συμπληρώσει στη συνέχεια, λέγοντας: «Όπως ήδη έχω πει πολλές φορές, ήταν πολύ δύσκολη βραδιά για εμένα. Ήταν πολύ σκληρό να έρχομαι εδώ ως αντίπαλος. Είχα πει σε κοντινούς φίλους μου, ότι δε θα ήθελα να βρεθώ. Αλλά έτσι έχει η ζωή. Θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό για την τιμή, αρχίζοντας απ' την οικογένεια Γιαννακόπουλου, η οποία έδειξε πόσο με αγαπάει, όπως κι ο κόσμος. Στο ημίχρονο μίλησα μέσα απ' την καρδιά μου, τους αγαπώ και θα τους αγαπώ για πάντα. Αλλά όσο με γνωρίζουν κατάλαβαν πως προσπάθησα να παλέψω μέχρι τέλους. Απογοητεύτηκα με την αντίδραση των παικτών μου. Υπήρχαν πολλοί τρόποι να ηττηθούμε κι αυτός ήταν ο χειρότερος. Και πάλι, ευχαριστώ όλους. Εύχομαι τα καλύτερα στον Παναθηναϊκό κι ιδίως στον Φραγκίσκο Αλβέρτη στο ρόλο του προπονητή».

Για το αν αυτό που έζησε ήταν αντάξιο των τίτλων που έχει κατακτήσει με τον Παναθηναϊκό, ο «Ζοτς» επεσήμανε: «Ήταν μία ιδιαίτερη αναμέτρηση, αλλά όχι τίτλου. Ήταν ευκαιρία για εμάς, ώστε να μπορούμε να φτάσουμε μέχρι και στη 2η θέση του ε' ομίλου. Αλλά η εικόνα μας στο παρκέ ήταν εντελώς διαφορετική. Πρέπει να καταλαβαίνεις ποιος είναι ο στόχος μας. Μας είδατε στο παρκέ... Δεν αισθάνομαι άσχημα, κάτι περισσότερο». 

Σχετικά με την… απαίτηση επιστροφής του στον Παναθηναϊκό, σχολίασε: «Δεν αμφιβάλλω για το τι σκέφτεται ο κόσμος του Παναθηναϊκού για εμένα, το έχουν αποδείξει πολλές φορές, όπως είπε κι ο κ. Γιαννακόπουλος. Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να δω τους κ. κ. Παύλο & Θανάση στο κέντρο του παρκέ. Τα παιδιά μου ήταν εδώ απόψε (20/3). Κι είμαι πολύ περήφανος, που έζησαν από κοντά αυτή τη στιγμή».

Για το αν αυτή η συγκινητική και μεγαλειώδης υποδοχή του δημιουργεί σκέψεις για την μεγάλη επιστροφή, είπε: «Ο Παναθηναϊκός έχει έναν εξαιρετικό προπονητή. Ο Αλβέτης είναι απ' τους πιο σημαντικούς παίκτες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Του εύχομαι τα καλύτερα. Η ομάδα είναι σε καλά χέρια».
Όσον αφορά το αν η ατμόσφαιρα επηρέασε το παιχνίδι της ομάδος του ήταν κατηγορηματικός, λέγοντας: «Εδώ ήταν το σπίτι μου για 13 χρόνια. Ήταν σαν φιλικό, δεν υπήρχε καμία πίεση. Μίλησα στους παίκτες μου και τους είπα πως θα το χειριστώ εγώ γιατί εμένα αφορά αυτό. Όποιος πει πως επηρεαστήκαμε, θα 'ναι δικαιολογία».

Σε ερώτηση που δέχθηκε για αν φορά στο πέτο το έμβλημα της Φενέρ γιατί είναι κάτι που του έχει ζητηθεί, σχολίασε: «Είμαι υποχρεωμένος απ' την ομάδα. Έτσι λειτουργεί. Είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό. Πρόκειται για μία μεγάλη ομάδα, μου έχουν συμπεριφερθεί πολύ καλά. Εκπροσωπώ μία ομάδα με μεγάλο όγκο φίλων».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν θα δει το βίντεο-αφιέρωμα που ετοίμασε για εκείνον η ΚΑΕ Παναθηναϊκός σχολίασε χαμογελώντας: «Δεν το είδα. Αλλά πρώτα θα πρέπει να δω το βίντεο της ήττας».

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα


Δεν υπάρχουν σχόλια