Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Γκιστ: «Δεν είμαι μόνο εγώ, πρέπει να παίζουν όλοι»

Ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της πολύ σημαντικής νίκης του Παναθηναϊκού επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ στην πρεμιέρα του TOP 16 της Ευρωλίγ...


Ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της πολύ σημαντικής νίκης του Παναθηναϊκού επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ στην πρεμιέρα του TOP 16 της Ευρωλίγκας αλλά ο Τζέιμς Γκιστ τόνισε πως δεν είναι μόνο εκείνος στην ομάδα.

Μιλώντας στην ΝΕΡΙΤ αμέσως μετά το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ για την 1η αγωνιστική της φάσης των «16», ο Αμερικανός φόργουορντ που έκανε σπουδαία δουλειά ανέφερε αρχικά: «Η δική μου δουλειά ήταν απλά να φέρω ενέργεια στην ομάδα. Ήθελα όλοι να πάρουν από εμένα ως παράδειγμα και να δώσουν το κάτι παραπάνω. Σε τέτοια παιχνίδια, τα πάντα μετρούν. Ειδικά εντός έδρας πρέπει να τα δίνουμε όλα. Πρέπει να είσαι σκληρός για 40 λεπτά».

Ενώ όσον αφορά το γεγονός ότι φέτος έρχεται από τον πάγκο σχολίασε: «Είναι διαφορετικός ρόλος για εμένα. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Ότι έχει στο μυαλό του ο προπονητής θα γίνει. Δεν είμαι μόνο εγώ. Όλοι πρέπει να παίζουν και όλοι έχουν να προσφέρουν κάτι. Εγώ όποτε βρίσκομαι μέσα, θέλω με την ενέργειά μου να οδηγήσω και τους άλλους στη νίκη».

Τέλος, μιλώντας για την Μακάμπι, ο Τζέιμς Γκιστ είπε: «Η Μακάμπι έχει σπουδαία ομάδα. Παίζουν εξαιρετικά ως ομάδα. Το ξέραμε από πέρυσι. Θα είναι μία από τις ομάδες που θα παλέψουν για την επόμενη φάση».

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια