Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

//

Breaking News:

latest

Μορέιρα: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ με τον ΠΑΟΚ σε τρεις διοργανώσεις»

Ο Γιάνικ Μορέιρα έφτασε σήμερα(24/8) στη Θεσσαλονίκη για ενσωματωθεί στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ και στις πρώτες του δηλώσεις μεταξύ ά...



Ο Γιάνικ Μορέιρα έφτασε σήμερα(24/8) στη Θεσσαλονίκη για ενσωματωθεί στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ και στις πρώτες του δηλώσεις μεταξύ άλλων δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του που θα αγωνιστεί με τον Δικέφαλο και μάλιστα σε τρεις διοργανώσεις.

Ο νεαρός σέντερ με το που “πάτησε” στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” και πριν πάει στο γήπεδο του ΠΑΟΚ για να γνωρίσει τους νέους του συμπαίκτες και το προπονητικό τιμ και να δει για πρώτη φορά από κοντά το νέο του “σπίτι”, το κλειστό της Πυλαίας έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στους εκπροσώπους των ΜΜΕ και δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του που πλέον θα αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ ενώ μίλησε για τον Ηλία Παπαθεοδώρου, τους στόχους με τη νέα του ομάδα αλλά και το αν θα αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα της πατρίδας του.

Αρχικά λοιπόν, μιλώντας για την απόφασή του να πει το “ναι” στον ΠΑΟΚ, είπε: «Ήμουν στην Κίνα με την Εθνική ομάδα της Ανγκόλα, όταν επικοινώνησα με τον Ηλία Παπαθεοδώρου. Μου είπε τα πάντα για τον τρόπο που αγωνίζεται η ομάδα και τι περιμένει από μένα και έτσι η απόφασή μου ήταν εύκολη».

Όσον αφορά τις προσδοκίες του από την φετινή σεζόν με τη νέα του ομάδα, τόνισε: «Θα είναι μια δύσκολη σεζόν. Νομίζω ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι καλύτερος, καθώς από όσο ξέρω έκανε μερικές καλές μεταγραφές. Ο στόχος είναι να κερδίζουμε το κάθε παιχνίδι και αυτή θα είναι η φιλοσοφία μας. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να αρχίσουμε τη δουλειά από την προετοιμασία για να γίνουμε όσο το δυνατόν καλύτεροι».

Ενώ για το ποιο είναι το δυνατό του στοιχείο στο παιχνίδι, εξήγησε: «Απλά κάνω ό,τι θέλει ο προπονητής μου να κάνω. Δεν είναι στη φιλοσοφία μου να κάνω ό,τι μου αρέσει. Πρώτα έρχεται η ομάδα και μετά το “εγώ”. Θα κάνω ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει η ομάδα μου έναν αγώνα».

Στη συνέχεια, όταν ρωτήθηκε για το αν έχει μάθει για την ιστορία του ΠΑΟΚ, ανέφερε: «Δεν ξέρω πάρα πολλά. Μου έχει πει κάποια πράγματα ο ατζέντης μου, αλλά θέλω να μάθω πολύ περισσότερα στην πορεία. Είμαι μερικά χρόνια στην Ευρώπη, αλλά είμαι ενθουσιασμένος για τη σεζόν που αρχίζει με τον ΠΑΟΚ, καθώς θα είναι η πρώτη μου σεζόν στο Basketball Champions League. Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ σε τρεις διοργανώσεις με τον ΠΑΟΚ».
Σχετικά με το γεγονός ότι ο Ηλίας Παπαθεοδώρου τον "παρακολουθούσε" εδώ και κάποια χρόνια, σχολίασε: «Μου προκάλεσε έκπληξη όταν μου είπε ότι με… ακολουθεί τα τελευταία χρόνια. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και θα δουλέψουμε μαζί. Ανυπομονώ να αρχίσει η σεζόν».

Τέλος, για το αν θα αγωνιστεί στους αγώνες της Εθνικής ομάδας της πατρίδας του, είπε: «Δεν είμαι σίγουρος ακόμα. Πρέπει να μιλήσω με τον Ηλία Παπαθεοδώρου πρώτα, να περάσω τα ιατρικά τεστ και να αρχίσω προπονήσεις. Θα πρέπει να μιλήσω με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και να αποφασίσουμε. Δεν σκέφτομαι την Εθνική ομάδα της χώρας τώρα, πάντως, αλλά μόνο τον ΠΑΟΚ».

Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα


Δεν υπάρχουν σχόλια