Μεγάλη νίκη για τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Οι πιέσεις που ασκήθηκαν με τη διαμαρτυρία έξω από το Ραδιομέγαρο για τη μετάδοση του ντέρμπι εί...
Μεγάλη νίκη για τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Οι πιέσεις που ασκήθηκαν με τη διαμαρτυρία έξω από το Ραδιομέγαρο για τη μετάδοση του ντέρμπι είχαν και τα ανάλογα αποτελέσματα, καθώς το πόρισμα της Ε.Δ.Ε που διενεργήθηκε παραπέμπει στο Πειθαρχικό Συμβούλιο τον σκηνοθέτη, τον διευθυντή παραγωγής, τον υπεύθυνο καμεραμάν και τον συντονιστή δημοσιογράφο.
Αναλυτικά το πόρισμα αναφέρει...
- Στη φάση ακύρωσης του γκολ του Κατσουράνη, συμπεραίνουμε ότι η διάταξη των καμερών δεν παρείχε εναλλακτικές λύσεις που να εξασφαλίζουν την πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση του τηλεθεατή, η δε λήψη από τη συγκεκριμένη κάμερα (κάμερα οφσάιντ) ήταν πλημμελής.
- Οι φάσεις υψηλής αμφισβήτησης και μεγάλης σημασίας για την έκβαση του αγώνα δεν προβλήθηκαν σε επανάληψη (replay) περισσότερες φορές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί εύλογα η εντύπωση στον τηλεθεατή ότι η παράλειψη αυτή ήταν σκόπιμη και απέβλεπε στο να ευνοηθεί μία εκ των δύο ομάδων.
- Όταν έληξε ο αγώνας, σχεδόν ταυτόχρονα σταμάτησε και η ζωντανή μετάδοση, μολονότι στο γήπεδο διαδραματίζονταν επεισόδια με την εισβολή φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο. Παρά ταύτα, οι υπεύθυνοι της μετάδοσης δεν συνδέθηκαν εκ νέου με το γήπεδο, ώστε να υπάρξει αναφορά παρουσίαση των όσων έλαβαν χώρα μετά τη λήξη του αγώνα.
- Οι τέσσερις κασέτες από τις φορητές κάμερες που περιείχαν στιγμιότυπα από τα όσα διαδραματίσθηκαν, τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και μετά τη λήξη αυτού, δεν εστάλησαν άμεσα στο Ραδιομέγαρο μέσω του VAN, προκειμένου να είναι δυνατή η αξιολόγηση και η δημοσιογραφική αξιοποίησή τους.
- Δεν υπήρξε ενημέρωση προς τους υπεύθυνους των ειδήσεων ότι διαδραματίστηκαν επεισόδια στον αγωνιστικό χώρο μετά τη λήξη του αγώνα. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να δοθεί η εντύπωση προς τους τηλεθεατές ότι υπήρχε υλικό, το οποίο σκόπιμα δεν προβλήθηκε.
- Η περιγραφή και ο σχολιασμός των επίμαχων φάσεων από τους δημοσιογράφους χαρακτηριζόταν από έλλειψη "εμφατικότητας", με αποτέλεσμα και εδώ να δημιουργείται η εντύπωση ευνοϊκής προδιάθεσης υπέρ της μίας εκ των δύο ομάδων.
Όπως αναφέρεται, τα παραπάνω έπληξαν το κύρος της Δημόσιας Τηλεόρασης, αφού ένα μεγάλο μέρος των τηλεθεατών παρέμεινε με την πεποίθηση ότι από την παρουσίαση του αγώνα απουσίαζαν τα στοιχεία της αμεροληψίας και της αντικειμενικότητας.
Αναλυτικά το πόρισμα αναφέρει...
- Στη φάση ακύρωσης του γκολ του Κατσουράνη, συμπεραίνουμε ότι η διάταξη των καμερών δεν παρείχε εναλλακτικές λύσεις που να εξασφαλίζουν την πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση του τηλεθεατή, η δε λήψη από τη συγκεκριμένη κάμερα (κάμερα οφσάιντ) ήταν πλημμελής.
- Οι φάσεις υψηλής αμφισβήτησης και μεγάλης σημασίας για την έκβαση του αγώνα δεν προβλήθηκαν σε επανάληψη (replay) περισσότερες φορές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί εύλογα η εντύπωση στον τηλεθεατή ότι η παράλειψη αυτή ήταν σκόπιμη και απέβλεπε στο να ευνοηθεί μία εκ των δύο ομάδων.
- Όταν έληξε ο αγώνας, σχεδόν ταυτόχρονα σταμάτησε και η ζωντανή μετάδοση, μολονότι στο γήπεδο διαδραματίζονταν επεισόδια με την εισβολή φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο. Παρά ταύτα, οι υπεύθυνοι της μετάδοσης δεν συνδέθηκαν εκ νέου με το γήπεδο, ώστε να υπάρξει αναφορά παρουσίαση των όσων έλαβαν χώρα μετά τη λήξη του αγώνα.
- Οι τέσσερις κασέτες από τις φορητές κάμερες που περιείχαν στιγμιότυπα από τα όσα διαδραματίσθηκαν, τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και μετά τη λήξη αυτού, δεν εστάλησαν άμεσα στο Ραδιομέγαρο μέσω του VAN, προκειμένου να είναι δυνατή η αξιολόγηση και η δημοσιογραφική αξιοποίησή τους.
- Δεν υπήρξε ενημέρωση προς τους υπεύθυνους των ειδήσεων ότι διαδραματίστηκαν επεισόδια στον αγωνιστικό χώρο μετά τη λήξη του αγώνα. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να δοθεί η εντύπωση προς τους τηλεθεατές ότι υπήρχε υλικό, το οποίο σκόπιμα δεν προβλήθηκε.
- Η περιγραφή και ο σχολιασμός των επίμαχων φάσεων από τους δημοσιογράφους χαρακτηριζόταν από έλλειψη "εμφατικότητας", με αποτέλεσμα και εδώ να δημιουργείται η εντύπωση ευνοϊκής προδιάθεσης υπέρ της μίας εκ των δύο ομάδων.
Όπως αναφέρεται, τα παραπάνω έπληξαν το κύρος της Δημόσιας Τηλεόρασης, αφού ένα μεγάλο μέρος των τηλεθεατών παρέμεινε με την πεποίθηση ότι από την παρουσίαση του αγώνα απουσίαζαν τα στοιχεία της αμεροληψίας και της αντικειμενικότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια